sebelum masuk blog , basuh kaki bersih-bersih dulu yee anak-anak ;p

Tuesday, October 20, 2009

skru 10 : Nurul Nadhirah.,

Dibawah mrupkan dialog antare Nadhirah n kwan dy., :: ::
N sbg Nadhirah., K sbg Kawan dy.,
N : Aku sakit aty giler nan Alia.,
K : Apahal?
N : Kn aku suke abg izham 4rc kn, pastu mmg la dy ta ske ak, tp klaw blh dy na bg thu sumenye kat sume org., aku dh thu dr awal abg tu ta ske aku., so, tak yah la nk sakitkn aty ak lg.,
K : klaw dh thu dy cm tu, nape ko cite kat dy.,
N : ta de la., ak juz na bg thu kt dy, yg izham dh tawu ak suke dy.,tp., ade aku tnye dy ak suke dy ke tk kn? pastu dy trus bgthu yg abg tu ta ske aku., ak dh thu., asal dy na bgthu lg? klaw ak ta tahu pon asal dy na bg thu., sakit aty org tau., klaw ko yg kne, mcm ta sakeyt aty lak en?
K : Alia kn mmg cm tu., law ak pon, ak sakeyt aty., sabo je lar., dy mmg ske ckap lpas.,
N : pastu, dy tu suke ckap besa kn?
K : mksd ko, ckap besa cm ne?
N : mksd ak die ckp bsar ialah die tu cm ank org kaye sgt., mcm trer sgt.,bnci gile aku.,
K : rilex beb., tp yg ak kurg suke dgn prangai dy yg dy ske brdndam., tu je yg ak ta bape suke.,
N : biase lh tu org ske ckp besa kn suke brdndam besenye.,
K : ak tk kesa klaw sum1 tu jaat, tp jgn la brdndam., dndam tu lg ta baeq., tp ta pe r, mgkn stu ary naty dy ok jgak.,

baiklah ank2.,based on this story., kami dpt thu bdaq tu mmg btol ske john., izham a.k.a john., hehe.,
nadhirah ni, daq ptg yg doq at tmpat cik eqyn kyte., klaw ajen, korunk usha2 la ea., huhu.,
klaw ajen., see this : naddyira.blogspot.com

No comments:

Post a Comment